Friday, September 18, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI



ANDAI TINGKAH MEMBEKAS LUKA,
ANDAI KATA MERANGKAI DUSTA, 
ANDAI JEMARI TAK SEMPAT BERJABAT,
SEIRING SERUAN TAKBIR YANG BERGEMA,
KUATURKAN SALAM DI AIILFITRI,
KU POHON MAAF ZAHIR & BATIN

4 comments:

Razif Radzi said...

Osh,andai ada salah dan silap jangan disimpan di dalam peti..mohon ampun dan maaf di atas kekhilafan diriku ini...Salam Aidilfitri, maaf zahir dan batin.

Berkhidmat Untuk Negara,
Keselamatan Tanggungjawab Bersama.

Razif.

-Ain-Dak In- said...

kak osh...

kuih dan muih..beraneka macam..
makan la jgn hanya dipandang..
ketupat rendang si nikmati kawan..
penak memasak mlm ke pg..
wajik dan dodol...
jgn lupakan peninggalan nenek zaman berzaman..
asik bersembang kak osh dan semua ramians..
hai duit raya lupa nak bagi ain..
hahahahahaha...

kak osh..
selamat hari raya..
maaf zahir batin...
salah silap harap dimaafkan....yg buruk dr ain...yg baik dari NYA,..
jemput dtg umah yek...

*peace* keluang man nak beraya...

Farah Jasni said...

Ajib >>> segala kesilapan kau aku maafkan.. begitu juga aku pohon maaf diatas segala kekesaran bahasa & kecanggungan tingkah laku.. Salam Aidilfitri


Ain >>> uiksss... siap nyanyi lagik.. duit raya xde tuk ain, sbb ain dah ade saga. ain, akak pun sama gakla,memohon maaf diatas gurauan yg melampau2.. semoga dak ain gumbira di hari raya yee...

(xde umah nak jemput org dtg ni)

The Hobbit Frodo said...

osh yayang

kita mintak mahap pada segala keterlanjuran cium dan peluk dalam karpet. Jangan risau, segala yg berlaku, saya halalkan (huahahuahua bingai lalook) xoxoxox


HuG Osh ... with luv

Blog Widget by LinkWithin