Friday, September 25, 2009

Gelas Coca-Cola Percuma di McDonald's








Bermula dari 23 Sept - 30 Okt 2009 (11 pg - 4 pg). dapatkan satu gelas coca cola percuma dengan setiap belian mana-mana set besar Mcvalue Meal dengan Sundea.

Saya amat tertarik dengan promo McD terbaru ini. kerana saya teramat mengemari rekaan dan warna gelas yang ditawarkan, berbanding dgn promo untuk gelas Olympic

Beijing sebelum ini. Malah semalam pulang dari kerja, saya dah mendapatkan satu, warna merah jambu (perky pink). Dan saya amat berhajat agar saya dapat mengumpulkan kesemua 7 warna yang ditawarkan. Nampaknya selepas ini, terpaksalah saya menjengah ke McD setiap hari bila pulang dari kerja, untuk memastikan saya dapat menjayakan misi saya.


Tetapi kalau saya membeli value meal setiap 3 hari untuk mendapatkan gelas, bagaimana keadaan saya? mampukah dompet saya bertahan? mampukah perut saya memahami?? aduhaiiiii berbelah baginya perasaan saya..










i said: rasanya kene mintak bantuan talian hayat la... abg tolong!!!!!

2 comments:

Che said...

Salam..

Cik farah, kalu ada extra gelas pink bg tau ek? saya nak beli.. :)

Farah Jasni said...

Wslm,
Ni nak panggil ape? Saudara, saya ada extra warna biru, pink xdela.. tp klu ade kwn2 yg dah xmo, sy bgtau k..

Blog Widget by LinkWithin