Friday, July 31, 2009

Pertemuan Byk Mata Dgn Linda Amri


Hari Rabu 29/07/2009, aku berkesempatan utk bertemu dgn seorang ahli dr Sabah. Linda Amri merupakan salah seorang ahli Kelab RAMFC yg terawal skali mendaftar. Linda Amri (Kak Linda) ade inform pd aku yg dia mmg nak dtg KL sbb ade course. Bila aku dpt je sms dr Kak Linda bg tau yg dia dah ade kat KL, dgn pantasnya aku (yg mmg berhajat sgt nak jumpe Kak Linda) pun mengajak Kak Elle dan Fizah (pjaizura) bersama2 merapatkan silaturrahim yg telah terbina nie. setelah berkoyan2 sms yg aku hantar dan terima, aku pun decide nak jumpe Kak Linda pukul 7.30 pm kat Food Court @ Mid Valley (ni last2 minit arrange). sbb Kak Linda pun masa tu stay kat Hotel Cititel, jadi mudahla dia nak dtg kan.. aku plak tggu Fizah kat tepi Burger King Masjid Jamek manakala Kak Elle trus ke Mid Valley.
Sesampai jek aku kat Mid Valley, aku & Fizah mkn Roti Boy dulu, sbb kitorang berdua dah lapo.. erkkk (tu pun nak bg tau kew)..hik hik hik pastu aku dpt msg dr Kak elle dia suh aku trus jumpe Kak Linda, sbb dia lmbt sikit.. akhirnya setelah bbrapa minit menunggu kat Food Court tu, dr kejauhan aku dah nmpk Kak Linda yg sungguh comeii sedang berjln ke arah aku & Fizah.. hehehehehe betul kan Kak Linda sungguh comeii..??? pastu x lama kemudian Kak Elle pun smpi.. ooohh aku mula2 cam segan2 gakla ngan Kak Linda, pastu bila Kak Linda dah bukak mulut.. truss aku ckp non stop.. muahhahahhahhahaha tp korang Kak Linda mmg best, aku mula2 siap takut gak lahh.. hehehehhehe tp bila dah jumpa & borak2, frenly la Kak Linda ni. Untuk pengetahuan korang, dinner mlm tu semua Kak Linda yg belanja. Jgn jelesss. muahhahhahhahah sbnrnya aku ralat gak la.. sbb x dpt dok smbng2 lama sikit, Kak Linda pun masa tu kene balik hotel cepat sbb dia kena prepare utk presentation.. apa2pun tima kasih wat Kak Linda sbb sudi luangkan masa jumpe aku, Fizah & Kak Elle serta belanja kami mkn.. buat yg masih belom mengenali Kak Linda, boleh jengok2 ke blog beliau klik sini.
Kak Linda & Kak Elle

Kak Linda & Osh (aku)

Fizah (pjaizura) & Kak Linda

Tgk betapa gembira nyer Kak Elle berjumpa dgn Kak Linda

Budak berdua yg comeii nie juga tersgtlah gembira dpt berjumpa dgn Kak Linda


Kalau ada sumur di ladang
Boleh kita bersama mandi
Kalau ada umur yang panjang
Boleh kita berjumpa lagi

Kuning emas masaknya padi
Beras disimpan didalam peti
Terima kasih daun keladi
Ada rezeki bolehlah belanja kami lagi


p/s: knp tajuk tu pertemuan byk mata, sbb yg jumpe ngan Kak Linda tu semua nyer bermata empat (pki spek mata).. betul tak???

6 comments:

PK said...

slm osh..apa khbr??
lama tk jgh blog ko....wah..jumpa kak linda arr..mesti seronokkn..hehehe..

p/s dh ada lagulah..layan...

Farah Jasni said...

wslm wbt PK..

Thanks sbb sudi jugak henbgah blog osh. Pk, seyes sgt best jumpe Kak Linda.. besa chatting kat chatbox jek. so bila dpt jumpe mmg best arr.. Osh pun lately ni mcm ketandusan idea.tulah mcm bersawang jek blog ni.. hehehheheh lagu tu layan jek la yee.. muahhahahhahaha

-Ain-Dak In- said...

OMG...
comelnye kak linda...

cute muka dia...
penuh keibuan plak tuh..
huhuhuhu....

Farah Jasni said...

hehehehhehe kan.. kak linda sgt comeii.. best oooo, jumpe kak linda.. lain kali klu kak linda dtg sini korang terjah jek jumpe dia.. tulah akak ajak pegi, ain xmo.. kunun nak balik umah cepat2.. sbb wisau kan si daniel hanney yg tinggal umah sengsorang.. muahhahahhahahhaha
kan dah melepasssssss ngeh ngeh ngeh

Linda Amri said...

salam,

aku baru berkesempatan menaip untuk berkata-kata dalam ruangan ini.
aku comeiii???? aku berwajah keibuan???? caiyok2.... mekaceh3
ada sesapa berminat nak adik anak angkat aku tak???? muahahahahahaa

mekaceh ye osh sbb sudi jumpa akak, amplangnya nanti akak poskan ye.

salammmmmm

Farah Jasni said...

wslm wbt Kak Linda,,,

balik dr training trus bz ye kak linda?? hehehehhehe tu sure meja dah penuh ngan keje..skang osh & ajak yg lain tgh bz tuk anjjurkan futsal 8/8 ni..sayang kak linda x dpt join skali..

akak mmg comeii arr.. tu ain pun ckp akak comeii.. muahhahahhaa teruskan kecomelan tu..chayok2 tuk position adik angkat tu ade byk kososng lagi kew???

lain kali kita jumpe lagi ye kak linda.. pasala mplang tu betul kew akak nak poskan?? wahh best nyerrrrrr....

(pos byk2 sikit kak) larikkkkkkkkkkkk

Blog Widget by LinkWithin