Thursday, October 11, 2012

Ingin Kembali

Alhamdullillah.. Dapat jugak aku merasa menulis dlm blog lagi. Kesian blog ni dah terbiar mengalahkan rumah hantu. Serius.. Aku sgtlah rindu. Tp dek sbb kekangan masa & tanggungjawab, blog kesayangan aku terpaksa diketepikan dahulu. Ni aku baru je duduk lepas semua keje rumah hampir selesai (sbb ade baju yg belum siap dilipat hikhikhik). Anak2 bujang aku dah nap. Susah sbnrnya menguruskan rumahtangga, tambah plak anak aku bertmbah dr SATU kepada DUA. Ya! aku belum perkenalkan permata hati aku yg satu ni.. Nama yang kami pilih ALIF NASUHA, lahir tanggal 07 Jun 2012. Proses melahirkan dia, amatlah lama. Pg td baru je bawa dia pegi klinik utk checkup 4 bln. Dlm keadaan sekarang aku sgtlah sibuk, anak2 tgh membesar. Aiman dah tersgtlah lasak, Alif plak baru diajar mengenal dunia barunya. Tp hakikatnya aku sgt la bahagia. Okla cukup smpi kat sini.. Kat sini aku nak share gambar raya kitorang satu famili. 




2 comments:

Linda Amri said...

Salam OSH,
Lamanyeeeee tak dengar berita ;)

Ania said...

Salam kenal Farah! Saya dari team Kumpulbagi.
Jika Anda mau mempromosikan jasanya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

Blog Widget by LinkWithin