Thursday, November 5, 2009

Seronok nya ....

Hari ni bila buka browser terus pegi google.. nak carik tip & hint utk game yg aku tgh main skang.. seronok. Plant Tycoon. seronoknya tang kacuk kan pokok sesuka hati.. hahahaha hasilnya pasti menjadi.. memandangkan secara realiti nya aku tak mungkin berjaya mengacukkan pokok.. tanam pokok pun aku tak pandai.. kalau nak jaga tu insyallah, tp siram je kot.. hahahhaha



 

Cerita pasal google tadi, hari ada gambar Cookie Monster dr Sesame Street.. google letak gmbr Cookie Monster sbb sempena Ulangtahun yg ke-40 SS. i likee cookiee... and i like uuu.. hahahaha dsbbkan masa kecik2 aku tak paham bahasa inggeris jadinya bila dah besar aku baru enjoy tgk SS.. dan entah mengapa aku acapakali jatuh hati Cookie Monster & Elmo kadang dgn Count Von Count.. hahahaha tp Big Bird aku tak suke.. Ernie and Bert okla... Sepanjang hidup aku, aku penah ade bekas pensil Elmo ( masa kat matrik), pensil Cookie Monster ( Sekolah Men), sarung bantal cookie Monster, cadar Elmo, pembaris Elmo.. hahahahaha aku masih lagi boleh senyum klu tgk mereka ni.. xtau knp..




minggu lepas aku dah dapat perfume kesukaan aku.. almost 2 thn aku carik. ni gara2 perfume ni dah xde di pasaran.. tp xper.. yg penting skang ni.. aku dah ade perfume kesukaan aku.. tarik nafassssss ........ mmm wanginya... hahahahahaha

No comments:

Blog Widget by LinkWithin