Thursday, October 1, 2009

Mohd Anuar Dah Kurus.


Cerita saya hari ini pendek dan ringkas. Tunang saya Mohd Anuar dah kurus. Dari 96 kg susut sehingga 80 kg, hilang 16 kg dalam masa 3 bulan. Apa 3 bulan??? Lambatnya.. Sebab saya percaya ada mereka yang diluar sana berjaya menurutkan berat badan lebih 10 kg dalam masa hanya 1 bulan. Betulkan?

Inilah cerita saya pada hari ini, mengenai kejayaan besar Mohd Anuar. Ceritanya bermula beberapa bulan yang lepas (lebih dari 3 bulan), pada ketika saya menyakinkan beliau untuk mengambil JusMate5. Saya tertarik dengan promosi dan serta testimoni mereka yang telah berjaya menurunkan berpuluh kilogram dalam tempoh 3 bulan dengan hanya mengambil JusMate5. Tanpa membuang masa saya mengeluarkan sejumlah wang simpanan untuk membeli bukan 1 kotak tp 3 kotak JusMate5 dari salah seorang pengedar yang sah. Ini tidak termasuk dengan 1kotak JusMate5 yang ditempah oleh Mohd Anuar.

Hari berganti hari, minggu berganti minggu hinggalah berganjak ke bulan demi bulan. Saya masih lagi dengan berat badan yang serupa seperti bulan-bulan yang lalu (mungkin ada pertambahan sempena Aidilfitri). Bukan kerana JM5 tidak berkesan, tetapi saya yang tidak berdisplin. Cukup cerita tentang saya. Tapi hal yang berbeza berlaku kepada Mohd Anuar. Hari demi hari, beliau semakin kurang makan dan bajunya semakin longgar. Paling ketara wajahnya yang dulu bulat dan comel, sudah mengecil membujur sirih.. (bujur sirih ke??) Akhirnya beliau memutuskan untuk menimbang berat badan, Ting!!! Your Weight is 80 kg. Akhirnya usaha beliau mengamalkan JM5 selama 3 bulan amatlah berbaloi-baloi.

Tiba-tiba saya terbayang, andai beliau mengambil JM5 mengikut panduan & aturan yang ditetapkan. Pasti hasil lebih memberansangkan..... dan saya sudah tentu kelihatan seperti si BEAST berdiri di sebelah si HANDSOME.. TIDAKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lihat Bukti: Klik Sini






i said: This is everybody dreams... but my worse nitemare. oooo plssss no!!!

2 comments:

ifa said...

so,farah..aper lg..
start using it!!

org pon nk order gak dr farah tau..
3 kotak..
dh dpt cari org dah...iaitu abg dan kakak ku...
:)

how to do order eh,farah?

Farah Jasni said...

betul.. kene start ni.. ifa nak order ke? ok.. nanti farah sms details k.

so ni kira harga ahli la kan.. sbb beli 3 kotak..

Blog Widget by LinkWithin