Monday, August 17, 2009

Kisah otomen & doktor (bhgian 1)

Sabtu lepas, pagi2 lagi kakak dah bwk otoman & doktor gie umah nenek.. sbbnya otoman dah smpi tahap histeria kat umah, menjerit nak pegi umah nenek.. so ni shot yg aku dpt sepnjang dorang kat umah makcik aku..
mkn aper tu?? smpi 4 jari masuk dlm mulut.. pastu duk atas meja, mukan atas kerusi..

mkn twisties rupanya.

otomen ni comeii..

ni keras kaku sbb tgh tgk tv...
________________________________________


doctor plak.. pki suar kecik je, mkn lettuce smbil tgk tv..

ni ikut arahan aku.. "ticah jgn pandang kamera tau.. mak yong nak ambik gambo.. "

nmpk tak eye lids dia.. huhuhu pki eye shadow tu.. ni mak lang dia nyer keje.. adoiii


p/s: diharap korang abaikanlah background gambo ni yee.. bersepah aku tau.. famili aku x abis lagi mengemas lepas berpindah..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin