Friday, July 24, 2009

Lunch Date With Pjaizura @ Fizah a.k.a Amylea

Hari nie aku gie lunch ngan sorang geng RAMFC (Ramlee Awang Murshid Fan Club). Today is Friday u knowww (ayat Fizah nii), so leh lah aku merambu jap.. muahhahahahhahhaha ni mukan blind date yee.. ni lunch date. (ke rabun date sbb aku & dia 2gether2 rabun). hikhikhik aku janji nak jumpe Fizah kul 1.00 pm kat Mcd Masjid Jamek. so tepat jam 1.05 pm aku sampai la kat dpn Mcd. tetiba, erkkkkk !!!! aku brek ngejut depan pintu McD tue..Mak aihhh!!! ramainya makhluk tuhan yg x brapa nak seksi.. (sbb yg plg seksi tgh diri dpn pintu) mukakakakaka.
tgk nie.. ramai tak?
setelah bersusah payah merempoh lautan manusia tu.. aku pun berjaya, menakluki sebuah meja terperesok kat tepi dinding... meja ku hampir dirampas.. namun begitu, mujur aku berjaya memperthnkan nya.. muahahhahhahahha  (pandai tak aku merepek).. lepas dlm 8 minit aku tercongok kat situ Fizah pun smpi.. dgn lengang lenggok & senyuman manja nyer.. hehehehehhehe
lenggang lenggok bergaya,
senyum manisnya sungguh menawan,
paras chanteq memikat,
gaya manjanya hati tertawan...
 
bila Fizah pun dah smpi.. aku pun dgn cargasnya mengorder mknn.. dan zaappppp mkn time!!!! dah lapoookan.. what shud i dooo?? (bak kata Ain The Keluangman).. xde ape2 pun yg berlaku.. lepas mkn. bergossip sok sek sok sek.. dah kul 2.00 pm. so aku & Fizah pun baliklah opis ... THE END
p/s: korang tgk jelah gambo tuu.. buat cik adik yg tulun amik gambo tu.. thanks yaaaa.. muahahhahhahha

8 comments:

Zonan said...

Assalamualaikum Osh

Pergi Ke Mac D Ditengah Hari,
Pergi Berdua Terasa Iri,
Rasa Gumbira Membaca Entri,
Ade Seloka Puji Diri Sendiri.

ps: Ape yg digosip agak nyer ye?

-Ain-Dak In- said...

aish..papa ibad berpantun la...
aish..
rasa tercabo plak..
wakakakakaka...

" pegi pasar beli ceri
ceri dibeli bersama lidi
apa akk merepek ni
siap masukkn nama ain lak ni
ini buleh bikin gado ni
paneh yo raso ati
sib baik ado eskrem yg beli tadi"

wakakakakakaka.....

faizul darius said...

oo makan mcd tak ajak aku...

Farah Jasni said...

erkkkkkk!!!! camner nak jwb niii..

papa ibad>>>>>

hari2 masak kari
kari dimasak resepi sendiri
sbb xtau masak yg lain2 lagii
i mmg skew puji diri sendiri..
tima kasih daun keladi..
jemputla singgah blog i hari2..

boleh??????

muahhahahhahhaha

ain>>>>>>>

pegi tesco beli buah kelapa
perah santan nak masak kari
skew ati akak la nak tulis aper..
klu panas ati.. gie mkn eskrim tadii..


molehh???????


muahahhahahhaha failed aku bab2 pantun nii..

p/s: knp byk sgt perkataan kari nii...
jenuh lah aku weeiii jgn komen dgn pantun lagiii

Farah Jasni said...

pejull.. ko katner aku katnerrrr...
muahhahahhahha lain kali aku ajak ko k..

sian lah napiru nii..

The Hobbit Frodo said...

aku nak makan jugak
boleh ker tak ??


xoxoxooxox, sekian pantun dua kerat ku. muhahahhahaha~ salam kat yg tulun amik pic tu wokeh.

pejuangkesan said...

Semua berpantun..hehe..seronoknya g makan kt McD...siap ambik gmbr org yg ada kat dlm tu ekk...lain kali ajaklah mmbr2 bloger pla..hehe.

Abang Long said...

Hari Jumaat paling bahagia ... hmmm

Blog Widget by LinkWithin