Wednesday, June 24, 2009

Watak sampingan.. tp penting!

siapa tgk cite katun The Incredibles? best kan citer dia, aku skew Jack-Jack baby tu.. huhuhuu ni antara katun feverat aku. anak sedara aku yg bedua tu panggil citer ni ayah gemok. boleh??? muahahhahaha
so masih ingat lagi dgn hero kat atas ni, yg leh jadikan air kepada ais... siap boleh meluncur bagai.. kan dia besfren Mr Incredibles. nama dia frozone. bygkan klu ade hero camni skang kat Msia.. aku rasa xde la bisness org jual air batu tu. air batu abis jek call frozone.. muahahahahhaha pastu ade plak yg gie daftar trademark ABC Super Hero (sbb beli ais ngan frozone)... apa aku merepek neh..
oleh kerana ituew.. aku nak mendedikasikan gambo kat bawah ni kepada semua peminat The Incredibles... layannnnn!!!!

amacam sama tak???? klu disney nak wat filem citer ni, hrp dorang panggil lah bdk ni gie casting yee.. inilah objektif utama entry ni sbnrnya.. muahahhahhahaa (gelak gatal bakal super hero). ayuh, kita melompat bintang!!!

4 comments:

Zonan said...
This comment has been removed by the author.
pejuangkesan said...

bleh gk jdi super hero ni..tpi helmet magnum 2 kena tukar le..cute sket..hehehe

Farah Jasni said...

pejuang kesan.. nntla saya cari helmet lain.. belom jumpe lagik helmet yg sesuaii.. muahhahahhahahha ade hati nak jd super hero (x thn sungguh!!!)

Linda Amri said...

errr... aaaaa... emmmmm.... uuuuu... ((tak terkata sbb sakit perut nak gelak ke tak nak gelak))

Blog Widget by LinkWithin