Monday, June 22, 2009

Majlis pertunangan aku....

 
inilah antara cebisan2 kenangan masa majlis pertunangan aku..maaflah buat yg lama menunggu, aku upload gambo.. entah naper aku tak brapa teruja nak upload gambo nihh.. mungkin krn gambo2 nyer yg tidak chantek dsbbkan camera aku yg cam siottt.. so korang tgklah gambo ni yee.. klu rajin tinggalkn lah jejak kat komen tu. (seyes xde mood neh)

6 comments:

Farah Jasni said...

ain boleh jekk akak komen... testing 1 2 3.. muahhahahhahaha

akimsensei said...

wah... oshot si kucing wartaweb ramfc.. muahahaa.. tahniahhhhhhhhhh...

pejuangkesan said...

singgah2..tahniah..bnyk hantaran ekk..smoga berbahagia..

datomarsani said...

TAHNIAH YE OSH! WAH, BERSERI-SERI JER MUKA! =)

Linda Amri said...

kawen nye bila osh?

Farah Jasni said...

akim-->>> akhirnya dpt ko tgk aku nyer gambo tunang kan.. hik hik hik

Pejuang kesan-->>> tima kasih, tu hantaran dr pihak lelaki sekali.. dorang bg 5 saya balas 9.

ali-->> tima kasih ali.. berseri2 tu cahaya iman bolehh??? muahahhahhaha tu br tunang klu kawin mlm2 x yah pasang lampu seri muka aku dah terang cam lampu..

kak linda-->>> kak linda, osh kawin insyallh plg lewat ujung thn nie..

Blog Widget by LinkWithin