Monday, May 25, 2009

Lihat lahh kasut pink ku yg chanteq bangettt !!!!!

kasut pink aku itewwww...

Ni kasut yg abg aku belikan.. hahhahhahaha aku dgn bngga ye nak cakap, kasut ni sangat selesaa wlu/pun kaler dia pink.. muahauhauauauuauua. wlupun aku sbnrnya nak yg kaler biru tu, tp dak BATA tu cakap xder size dah!!!! Tensen aku.. kasut ni dia belikan kat kedai BATA kat Kompleks PKNS, Shah Alam. Thanks abg!!!!!
p/s: Kanda Nain, dinda x kesah kanda nak sinonim kan dinda ngan kasut pink nehh!!!! (ye ke aku tak kesah) huuuuhuuuuuhuuu (nak merembes tuu) hahhahahhahahah

4 comments:

sue onn said...

woooo...silau...pakai spek hitam nie..nie nak suruh nain tafsirkan..org yg pakai kasut kaler pink nie jenis apa?...

Farah Jasni said...

muhauhauahauuauauua kak sue..
terpakse k..
tp kasut selesa hahhahahah

sifat2 org yg pakai kasut pink:
1. baik hati
2. comeii
3. sangat baik
4. peramah

-Ain-Dak In- said...

sgala kategori di atas buleh diklasifikasikan sbg perasan lg ehem..ehem...
hahahahaha...

Farah Jasni said...

hehhehe metul lah akak seorang yg comeii dan baik hati. sangat baik dan peramah tu sbb ain skew ngan akak kan???? pastu akak sgt cahnteq.. muahhahahha tu perasan gak kew..

Blog Widget by LinkWithin